فرمانده سپاه عاشورا: سرنوشت بالگرد و مسافران آن را نمی‌توان تایید کرد اولین فیلم از نمای دوربین‌های هوایی از لاشه بالگرد رئیس جمهور کولیوند: بالگرد رئیس جمهور پیدا شد | شرایط خوب نیست + فیلم محل بالگرد رئیس جمهور پیدا شد + عکس و فیلم چین: آماده ارائه هرگونه کمک به ایران هستیم منطقه طویل که پهپاد ترکیه شناسایی کرده کجاست؟ + جزئیات حمله پهپادی مقاومت عراق به اهداف حیاتی در بندر ایلات (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | جهان نگرانِ ایران واکنش رئیس مجلس ترکیه به سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور تیم‌های اعزامی باید تا الان به مختصات اعلامی پهپاد ترکیه‌ای رسیده باشند اطلاعیه شماره ۵ ستاد ملی مدیریت شرایط اضطراری هلال‌احمر مختصات محل دقیق سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور مشخص شد + فیلم و عکس درباره هلی‌کوپتر Bo۱۰۵ که پوتین برای کمک به عملیات تجسس به ایران فرستاد + جزئیات و عکس ۴۷ امدادگر و تجهیزات ویژه روسیه در راه تبریز + فیلم هلال احمر عراق: ۱۰ تیم‌ امداد و جستجو را برای کمک به ایران آماده کردیم کنعانی: کارگزاران دستگاه دیپلماسی برای سلامتی رئیس جمهور و همراهان ایشان دعا می‌کنند همراهان رئیس جمهور در هلی‌کوپتر چه کسانی بودند؟ + اسامی جزئیات جلسه پوتین با سفیر ایران درباره حادثه بالگرد رئیس‌جمهور | سلام من را به رهبر معظم انقلاب برسانید + فیلم بیانیه وزارت امور خارجه درباره حادثه بالگرد حامل رئیس جمهور منتشر شد تماس مراجع عظام تقلید با رئیس دفتر رئیس‌جمهور
سرخط خبرها

شعار هزاران صهیونیست برای سرنگونی نتانیاهو

  • کد خبر: ۲۲۵۹۲۹
  • ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۹
شعار هزاران صهیونیست برای سرنگونی نتانیاهو
هزاران مهاجر صهیونیست شنبه شب همچون شنبه‌های گذشته در مناطق مختلف فلسطین اشغالی دست به تظاهرات زده و خواستار مبادله اسرا و برگزاری انتخابات زودرس شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارانوت طی گزارش‌های مختلفی از این تجمع اعلام کرد هزاران نفر در نقاط مختلف با برگزاری تجمع‌های اعتراض آمیز خواستار آزادی فوری اسرای موجوددر نوار غزه و برگزاری انتخابات زودرس شدند.

به نوشته این رسانه، صد‌ها نفر از همان ساعات اولیه عصر شنبه در نزدیکی بوستان علوم در شهر رحوبوت واقع در جنوب تل‌آویو به همراه تعدادی از خانواده‌های اسرا تجمع کرده و با سردادن شعار‌هایی خواهان آزادی اسرای موجود در نوار غزه و برگزاری انتخابات شدند.

هزاران نفر هم در تقاطع کاپلان در تل‌آویو تجمع اعتراض آمیز خود را برگزار کرده و خواستار استعفای فوری کابینه شدند.

سخنرانان در این تجمع که به عنوان تجمع مرکزی معترضین است اعلام کردند، حال که حماس با توافق پیشنهاد موافقت کرده است، نتانیاهو و کابینه‌اش باید نشان بدهند که جان اسرا را به جایگاه سیاسی و منافع شخصی خود ترجیح می‌دهند.

تعدادی از خانواده اسرا به همراه شماری از اسرائیلی‌های معترض نیز در خیابان بگین منتهی به وزارت جنگ رژیم صهیونیستی به راهپیمایی پرداختند.

در حالی که در قیصاریه هم در مقابل محل اقامت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر، تجمع اعتراض آمیز گسترده‌ای برگزار شد.

رسانه‌های عبری زبان از حیفا هم خبر دادند، تجمع مشابهی در این شهر علیه سیاست‌های نتانیاهو در آزادی اسرا برگزار و تظاهرات کنندگان خواهان استعفای فوری وی شدند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->